پارک ساحلی مرجان  در جزیره کیش  از زیباترین مناطق این جزیره و دارای آرامش خاصی است که گردشگران و مسافرین به این جزیره میتوانند با عبور از بازارچه پارک ساحلی مرجان که راه ارتباطی به این سواحل است،ساعاتی را به خوشی بگذرانند. پارک ساحلی مرجان که از محوطه سازی بسیار عالی و آلاچیق های زیبایی برخوردار است و دارای چشم اندازی چشم نواز و طبیعی و آب بسیار زلالی است، یکی از جاذبه های کیش محسوب میشود و موجب گشته تا اهالی و مسافرین خاطرات سفر خود را با گرفتن عکس یادگاری و به خصوص از غروب آفتاب کامل نمایند.

 

 

يکي از زيباترين مراکز ديدني کيش است که بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران و ساکنين جزيره اوقات تفريحي خود را در کنار اين پارک گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي کيش لذت مي برند.

آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب اين پارک ساحلي فرصت مناسبي را براي شما بوجود مي آورد که فارغ از هياهوي بازار به ديدار دريا و چشم انداز هاي زيباي طبيعت اطراف برويد و در طول اقامت خود در جزیره کيش از اين منطقه که داراي ساحلي بسيار زلال و شفاف مي باشد ديدن کنيد و عکسهاي به ياد ماندني بگيريد.

علاوه بر اين تماشاي طلوع آفتاب از اين پارک، خاطره اي فراموش نشدني است.

 

 

تماشای غروب آفتاب، ساحل نقره‌ای و آفتابِ درخشان جزیره کیش را به مرواریدی در دل آب‌های نیلگون خلیج فارس تبدیل کرده است. پارک ساحلی مرجان که یکی از دیدنی‌های کیش به شمار می‌آید در قسمت شرقی این جزیره واقع شده است. جایی که تماشای طلوع و غروب آفتاب بی‌نظیر و دیدنی است و تا دلتان بخواهد آلاچیق برای استراحت و پیست دوچرخه‌سواری برای تفریح دارد، در پارک ساحلی مرجان کیش گذشته از این‌ها تفریح‌های آبی نیز در خود جای داده است، از جت اسکی گرفته تا غواصی و ورزش‌های مهیج دیگر که انرژیتان را تخلیه می‌کند و به شما تا چندین ماه طراوت و شادابی می‌بخشد. ساحل صخره‌ای مرجان هم مثل سواحل دیگر جزیره کیش پر از ماهی و آبزیان است به طوری که این ساحل جان می‌دهد تا به تماشای صدف و حلزون، شقایق‌ها و عروس‌های دریایی بروید به شرطی که باید مواظب خزه‌ها و مرجان‌ها باشید تا آسیبی به آن‌ها وارد نگردد. پارک ساحلی مرجان کیش هر ساله بسیاری از ساکنین و مسافرانی که با تور به جزیره کیش سفر می‌کنند را به سوی خود جلب می‌کند به طوری که بیشتر بازدیدکنندگان این جزیره اوقات تفریحی خود را در کنار ساحل مرجانی کیش پشت سر می‌گذرانند و از مناظر زیبای اطراف آن نهایت لذت را می‌برند. آلاچیق‌ ها و محوطه‌سازی جذاب و زیبایی که در پارک ساحلی مرجان کیش انجام شده فرصت مناسبی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده تا فارغ از شلوغی بازار به دیدار دریا و چشم‌اندازهای زیبای طبیعت اطراف بروند و در طول اقامت خود در جزیره کیش از این منطقه که دارای ساحلی بسیار زلال و شفاف است دیدن کنند. اطراف پارک ساحلی مرجان کیش پر از چایخانه، رستوران و بوفه است که تنوع غذایی بسیار بالایی دارند و باعث می‌شوند که سفر برای شما بسیار دلنشین و دلچسب باشد.

 

 

 

پارک ساحلی مرجان در جزیره کیش