دانشگاه سن پترزبورگ روسیه

 دانشگاه سن پترزبورگ روسیه قدیمی ترین دانشگاه فنی در روسیه است. این دانشگاه یکی از دانشگاه های تحقیقاتی ملی است که متخصصان متقاضی تحقیق، فعالیت های پروژه ای و تجارت را فارغ التحصیل می کند. از زمان تاسیس این دانشگاه در سال 1899، بسیاری از فارغ التحصیلان در زمینه های مختلف فعالیتی در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده اند و به برندگان جوایز معتبر از جمله جایزه نوبل تبدیل شده اند.




دانشگاه سن پترزبورگ روسیه طیف گسترده ای از برنامه های آموزشی را در سطوح مختلف ارائه می دهد: دوره های کارشناسی، تخصص، کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی. این دانشگاه دارای کادر آموزشی قدرتمندی است که در سطح جهانی شهرت دارند. و در دانشگاه ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

دانشگاه سن پترزبورگ روسیه

 

مهاجرت به کانادا فرصتی طلایی برای آینده شغلی و تحصیلی خود بسازید

 

 


مهاجرت برای شروع زندگی جدید


افرادی بسیاری با مهاجرت به کشورهای دیگر سعی دارند زندگی جدیدی برای خود دست و پا کنند. کانادا به عنوان یکی از کشورهای بزرگ دنیا، هر ساله میزبان مهاجران بسیاری است که برای کار یا تحصیل به این کشور می‌آیند. در ایران نیز هموطنان زیادی کانادا را به عنوان کشور مقصد مهاجرت کرده و راه‌های مختلفی برای مهاجرت خود در پیش می‌گیرند. اگر شما هم قصد مهاجرت به کانادا را دارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید؛ زیرا شما را با دو راه اصلی دریافت اقامت این کشور آشنا خواهیم کرد.

روش‌های مختلف مهاجرت به کانادا


دولت کانادا با افزایش تعداد متقاضیان دریافت اقامت، شرایط خاصی را برای ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

مهاجرت به کانادا فرصتی طلایی برای آینده شغلی و تحصیلی خود بسازید

 

پارک ساحلی مرجان در جزیره کیش

 پارک ساحلی مرجان  در جزیره کیش  از زیباترین مناطق این جزیره و دارای آرامش خاصی است که گردشگران و مسافرین به این جزیره میتوانند با عبور از بازارچه پارک ساحلی مرجان که راه ارتباطی به این سواحل است،ساعاتی را به خوشی بگذرانند. پارک ساحلی مرجان که از محوطه سازی بسیار عالی و آلاچیق های زیبایی برخوردار است و دارای چشم اندازی چشم نواز و طبیعی و آب بسیار زلالی است، یکی از جاذبه های کیش محسوب میشود و موجب گشته تا اهالی و مسافرین خاطرات سفر خود را با گرفتن عکس یادگاری و به خصوص از غروب آفتاب کامل نمایند.

 

 

يکي از زيباترين مراکز ديدني کيش است که بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران و ساکنين جزيره اوقات تفريحي خود را در کنار اين پارک گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي کيش لذت مي برند.

آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب اين پارک ساحلي فرصت مناسبي را براي شما بوجود مي آورد که فارغ از هياهوي بازار به ديدار دريا و چشم انداز هاي زيباي طبيعت اطراف برويد و در طول اقامت خود در جزیره کيش از اين منطقه که داراي ساحلي بسيار زلال و شفاف مي باشد ديدن کنيد و عکسهاي به ياد ماندني بگيريد.

علاوه بر اين تماشاي طلوع آفتاب از اين پارک، خاطره اي فراموش نشدني است.

 

 

تماشای غروب آفتاب، ساحل نقره‌ای و آفتابِ درخشان جزیره کیش را به مرواریدی در دل آب‌های نیلگون خلیج فارس تبدیل کرده است. پارک ساحلی مرجان که یکی از دیدنی‌های کیش به شمار می‌آید در قسمت شرقی این جزیره واقع شده است. جایی که تماشای طلوع و غروب آفتاب بی‌نظیر و دیدنی است و تا دلتان بخواهد آلاچیق برای استراحت و پیست دوچرخه‌سواری برای تفریح دارد، در پارک ساحلی مرجان کیش گذشته از این‌ها تفریح‌های آبی نیز در خود جای داده است، از جت اسکی گرفته تا غواصی و ورزش‌های مهیج دیگر که انرژیتان را تخلیه می‌کند و به شما تا چندین ماه طراوت و شادابی می‌بخشد. ساحل صخره‌ای مرجان هم مثل سواحل دیگر جزیره کیش پر از ماهی و آبزیان است به طوری که این ساحل جان می‌دهد تا به تماشای صدف و حلزون، شقایق‌ها و عروس‌های دریایی بروید به شرطی که باید مواظب خزه‌ها و مرجان‌ها باشید تا آسیبی به آن‌ها وارد نگردد. پارک ساحلی مرجان کیش هر ساله بسیاری از ساکنین و مسافرانی که با تور به جزیره کیش سفر می‌کنند را به سوی خود جلب می‌کند به طوری که بیشتر بازدیدکنندگان این جزیره اوقات تفریحی خود را در کنار ساحل مرجانی کیش پشت سر می‌گذرانند و از مناظر زیبای اطراف آن نهایت لذت را می‌برند. آلاچیق‌ ها و محوطه‌سازی جذاب و زیبایی که در پارک ساحلی مرجان کیش انجام شده فرصت مناسبی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده تا فارغ از شلوغی بازار به دیدار دریا و چشم‌اندازهای زیبای طبیعت اطراف بروند و در طول اقامت خود در جزیره کیش از این منطقه که دارای ساحلی بسیار زلال و شفاف است دیدن کنند. اطراف پارک ساحلی مرجان کیش پر از چایخانه، رستوران و بوفه است که تنوع غذایی بسیار بالایی دارند و باعث می‌شوند که سفر برای شما بسیار دلنشین و دلچسب باشد.

 

 

 

پارک ساحلی مرجان در جزیره کیش

 

زمان سفر به نروژ

 

زمان سفر به نروژ

در راهنمای سفر به نروژ به شما پیشنهاد می کنیم که همیشه در هر فصلی برای سفر به نروژ منتظر هوای سرد باشید. نروژ از لحاظ جغرافیایی هم‌ عرض با سیبری، گرینلند و آلاسکا است و تنها تاثیرات گلف استریم تا حد بسیار کمی هوای نروژ را معتدل تر از بقیه می کند. اگر در ماه های ابتدایی سال به نروژ سفر می کنید تا اسکی‌ کنید و شفق قطبی را ببینید باید حتما لباس های بسیار گرم همراه داشته باشید. با وجود اینکه نروژ به طور کلی هوای سردی دارد اما در برخی زمان های سال می توانید لذت بیشتری از سفر به این‌ کشور ببرید. ماه مارس از بهترین ماه های سفر به نروژ است، روزها در این‌ ماه طولانی‌تر هستند و می توانید از تفریح ها و ورزش های زمستانی در نروژ نهایت استفاده را ببرید.

در ماه های می و آپریل گل های وحشی و شکوفه ها طبیعت نروژ را بسیار زیباتر می کنند. در راهنمای سفر به نروژ بهترین زمان برای سفر به این کشور، ماه های ژوئن، جولای و آگوست پیشنهاد می شود این ماه ها از لحاظ آب و هوا و طولانی بودن روزها مناسب ترین ماه هاست اگرچه از لحاظ هزینه در این‌ ماه ها تا حدی هزینه سفر شما بیشتر است. در ماه های سپتامبر و نوامبر به این دلیل که این‌ماه ها بین زمستان و تابستان قرار دارند و بسیاری از تفریحات گردشگری تعطیل می شود، از لحاظ هزینه ای سفر به نروژ بسیار به صرفه تر است.

راهنمای سفر به نروژ

واحد پولی و زبان

یکی دیگر از موارد مهم راهنمای سفر به نروژ واحد پولی نروژ است که کرون می باشد. واحد پولی نیز از موارد قابل توجه در راهنمای سفر به نروژ است. باید تمام‌ محاسبات لازم را انجام دهید تا به مقدار مورد نیاز خود ارز به همراه داشته باشید. همچنین زبان مردم نروژ، نروژی و نروژی نو و در برخی قسمت های شمال و جنوب سامی‌ می باشد. شما در صورت لزوم و یا علاقه می توانید برخی از کلمات و اصطلاحات رایج تر زبان‌ نروژی را با استفاده از راهنمای زبان این کشور بیاموزید تا بتوانید در حد خیلی ساده و ابتدایی با افرادی که زبان‌های انگلیسی و زبان های دیگر را بلد نیستند، ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها در مواقع نیاز کمک بگیرید.

راهنمای سفر به نروژ

کد کشور و شماره های اضطراری و اختلاف ساعت نروژ  

 در راهنمای سفر به نروژ لازم‌ به ذکر است که شماره های ضروری برای موارد ویژه به شرح زیر است:
آتش نشانی ۱۱۰
پلیس ۱۱۲
آمبولانس ۱۱۳

پایتخت نروژ، اسلو، به لحاظ منطقه زمانی ، دو ساعت و نیم از تهران عقب تر است که شما با توجه به این موضوع زمان سفر به نروژ را باید هماهنگ کنید.

راهنمای سفر به نروژ

هزینه اقامت در نروژ

هزینه های نروژ نیز مانند برخی کشورهای اروپایی تا حدی گران است. به همین دلیل قیمت‌ هتل ها و اقامتگاه ها نیز زیاد است. راه دیگری که در راهنمای سفر به نروژ به شما پیشنهاد می کنیم این‌ است که از افرادی که اتاق یا خانه خود را برای کوتاه مدت اجاره می دهند، برای روزهایی که در نروژ اقامت دارید از این‌ اتاق ها یا خانه ها اجاره‌ کنید که هزینه آن ها نسبت به هتل ها به صرفه تر است. البته در راهنمای سفر به نروژ به شما پیشنهاد می کنیم که در ماه هایی که هوا معتدل تر است، در صورت علاقه به صورت رایگان در جنگل ها و پارک های ملی، در دل طبیعت کمپ بزنید و از طبیعت زیبای نروژ لذت ببرید.

راهنمای سفر به نروژ

هزینه مواد خوراکی و غذایی در نروژ

راهنمای سفر به نروژ شامل تمام نکاتی است که مسافران برای سفر به این کشور لازم دارند بدانند. غذاها در نروژ برای مسافران بین المللی تا حدی گران‌ محسوب می شوند. یکی از  بهترین راه ها این است که مواد اولیه غذا را تهیه کرده و خودتان غذا درست کنید تا هم‌ از سلامت آن‌ مطمئن باشید و هم‌ هزینه کمتری را متحمل شوید.

راهنمای سفر به نروژ

مناطق توریستی و تفریحی در نروژ

در این راهنمای سفر به نروژ سعی شده تا بهترین‌ پیشنهاد ها در اختیار شما مسافران‌ قرار گیرد تا بهترین‌ سفر را تجربه کنید. هزینه های لازم‌ برای مکان‌های تفریحی و توریستی را می توان بسیار پایین‌ آورد. راه حل پیشنهادی راهنمای سفر به نروژ در این‌ قسمت، گرفتن کارت ‌گردشگری است. کارت گردشگری کارتی برای مسافران و توریست هاست و برای برخی مکان‌های تفریحی و سفرهای کوتاه مدت قابل استفاده است. با استفاده از این ‌کارت ها گاها می توانید هزینه های تفریحی و توریستی و قیمت بلیت را حتی تا حد رایگان شدن‌ پایین بیاورید .

آب و هوای مالزی

 سفر به مالزی یکی از هیجان انگیزترین و خاطره انگیزترین سفرهای خارجی است. در این کشور جاذبه های گردشگری متنوعی وجود دارد که در کنار طبیعت آن می تواند دلیل قانع کننده ای برای سفر به مالزی باشد. اگر شما هم قصد سفر به مالزی را دارید این مطلب را دنبال کنید تا با شگفتی های این کشور بیشتر آشنا شوید.

راهنمای سفر به مالزی

سفر به مالزی یکی از سفرهای منحصر به فرد خارجی است. در کشور مالزی سنت ها و فرهنگ ها با کشورهای همسایه تفاوت بسیار زیادی دارد و همین عامل باعث جذابیت این کشور شده است. در این کشور جاذبه های گردشگری متنوعی وجود دارد از جنگل های کوالالامپور گرفته تا جزایر بکر و بی نظیر پرهنتیان که هرکسی را به خود جذب می کنند. در کشور مالزی تنوع اقوام بسیار زیاد است می توانید برای آشنایی با فرهنگ مردم این کشور یک روز را کنار قبیله های محلی سپری کنید و یا اینکه به ارتفاعات کامرون رفته و از مزارع چای دیدن کنید. بازدید از ارتفاعات سرسبز و بکر در پارک هایی از جمله پارک ملی گونونگ و تامان نگارا از دیگر جاذبه های این کشور هستند. اگر قصد سفر به مالزی را دارید حتما برای بازدید از قسمت های مختلف آن برنامه ریزی کنید تا بتوانید نهایت استفاده را از این کشور ببرید. یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به مالزی غواصی در یکی از بهترین سایت های غواصی جهان و تماشای زیر آب است.

کشور مالزی برای هر فرهنگ و سلیقه ای می تواند یک فرصت بسیار جذاب باشد. در این کشور می توانید با طبیعت های زیبا، رژیم های غذایی خاص، آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف، آسمان خراش های زیبا و همچنین مراکز خرید بی نظیر آشنا شوید. اگر قصد سفر به مالزی را دارید این مطلب را دنبال کنید تا با جاذبه های گردشگری مالزی و همچنین سایر اطلاعات این کشور آشنا شوید.

راهنمای سفر به مالزی

موقعیت جغرافیایی کشور مالزی

یکی از نکات مهم در سفر به مالزی آشنایی با موقعیت جغرافیایی این کشور است. کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا واقع شده است که دو بخش متمایز آن توسط دریای چین از یکدیگر جدا شده اند. در هر دو قسمت غربی شبه جزیره مالزی و همچنین قسمت شرقی آن جاذبه های دیدنی و طبیعت زیبایی وجود دارد. اغلب قسمت ها در این جزایر شامل تپه های مرتفع و کوهستان های جنگلی و سرسبز است. مرتفع ترین کوه در این کشور کوه کینابالو است که دارای ارتفاعی نزدیک به 4095.2  می باشد و بر روی جزیره بورنئو واقع شده است. مساحت کشور مالزی نزدیک به 329758 کیلومتر مربع بوده و طبق آخرین سرشماری ها دارای جمعیتی بالغ بر 31834000 نفر است.

تاریخ کشور مالزی

یکی دیگر از موارد قابل توجه برای سفر به مالزی آشنایی مختصری با تاریخ این کشور است. مالزی نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در منطقه دارد زیرا شبه جزیره مالایی مدت های زیادی است که از موقعیت مرکزی مهم در مسیرهای بین خاورمیانه و چین برخوردار است. نخستین پادشاهی در کشور مالزی در قرن 10 میلادی تشکیل شد.

راهنمای سفر به مالزی

آب و هوای مالزی

برای سفر به مالزی آشنایی با آب و هوای این کشور اهمیت زیادی دارد. کشور مالزی در نزدیکی خط استوا قرار گرفته است و به همین علت دارای آب و هوایی استوایی است. در کشور مالزی تقریبا در تمام طول سال آب و هوا گرم و مرطوب است. به طور کلی میانگین دمای هوا در این کشور 27 درجه سانتی گراد و میانگین بارش نیز نزدیک به 250 سانتی متر است.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
<-blogads->